2009-05-27

FINALMATCH

Kollar på fotboll precis som resten av världen och ringde av någon anledning hem till Sverige och grät en del när det slog mig att jag inte kommer komma in på skolan. Jag är tillbaks på noll igen och har ingen jävla aning om vad jag ska göra med mitt liv. Tack fan för att Barca kommer vinna, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Känns ändå som att jag börjar hata livet lite igen, än så länge mest i smyg.

Ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest. + Illamående.

JENNY

3 kommentarer:

ylwa sa...

wtf, lägg av! klart du kommer in! tänk på mig om fem år, och mina trettioåttahundra värdelösa humaniorapoäng när du är rik karriärskvinna.

Miss McBeal sa...

nej men alltså nej, jag kommer inte in på riktigt. har ingen backup heller, HEH. livet!

elinor sa...

menar du att du fått besked? ;_;