guuuuuuuuud! jag har verkligen ett, vad man skulle kunna kalla, drömliv. eller iaf någon slags drömperiod. jag blir galen. varje morgon när jag vaknar upp till ljudet av min väckarklocka ligger där ett helt år av händelser och snurrar förvirrat i mitt huvud. ett år som jag upplevt på en natt, ibland bara några få timmar. jag drömmer så fruktansvärt mycket och klart. känner mig allmänt patetisk när jag vaknar upp och undrar vart allt kommer ifrån. vad är det egentligen min hjärna bearbeter under natten? är det så att jag verkligen inte hinner tänka och reflektera över så mycket under dagtid? då det faktiskt mest känns som det enda jag gör är att dagdrömma.
herregud, vart ska detta sluta? ska nu ännu en gång inträda i mina drömmars värld, undra vad som väntar den här gången...
godnatt
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar