Vet att jag bara varit i Sverige sen i tisdags, men jag svär att jag gått upp minst 5 kg. Även om jag säkert inte gått ner ett kilo sen jag flyttade till London är jag inte van vid att ha så pass mycket mat att man kan ta flera gånger. Därför blir Sverigevistelser mer som en slags långvarig buffé. I tisdags drack jag öl på Möllan, igår åkte jag till Båstad och hade en intervju som kanske gick bra, kanske inte alls, sen träffade jag Viktor, idag har jag grillat och spelat spel med familjen och imorgon åker jag hem.
Har känt bebisen i Cilias mage sparka. Sjukaste och bästa känslan kanske någonsin. Den där lilla ungen kommer bli mest älskad i hela världen. Jag vill hålla honom/henne i famnen och dansa till:
JENNY
2009-05-22
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar