2009-05-19

ALLDELES FÖR TIDIGT/SENT

Klockan är 03:19, har lyckats gå upp, tvätta mig, klä mig, sminka mig, packa klart och kolla busstider en sista gång - allt med en fruktansvärd känsla av att jag kommer spy nunuNU över mig. Det här med att gå upp mitt i natten funkar inte helt 100 alltså. Vaknade av någon jävla anledning med en stark urge att få höra Promise - Girls Aloud. Måste ha varit något i någon dröm, men här sitter jag nu med låten på repeat. Och mår såhääääääär illa. Sverige nästa.

JENNY

Inga kommentarer: