2009-05-24

söndagsångest

ja då var det söndag igen. tog en liten promenad till coastcutter för att köpa frukost som jag sedan åt. ja det var vad denna söndag hade att erbjuda. strålande väder men borde verkligen ta tag i mitt ritande och får absolut inte göra av med pengar.

2 dagars ledigt har jag haft. fredagen var tänkt att spenderas på fashion and textile museum, men nej, där var stängt. jag promenerade vidare längs themsen på södra sidan, stannade, ritade lite, tittade på tyska turister och tillslut hittade en skylt till design museum. promenerade dit, men halva var stängt så jag gick inte in därheller. köpte en bokistället, for hem och mötte sen upp emilie vid london fields. supermysigt område där vi puckningade vin, cider men tills mestadels hoummus. några av emilies jobbvänner anslöt sig och därefter gick vi ut en liten runda innan vi tröttnade och gick hem. igår vart de picknick i st james's park.

nu behöver jag som sagt rita, rita och rita. vill inte och kommer säkert inte göra det. kommer antagligen äta 10 mackor och få ont i magen istället. guuuud, har ont överallt i mon kropp. ska bli skönt att komma till sverige och kunna sitta i en soffa. känna sig bekväm. och det är bara 1,5 vecka kvar vilket är helt sjukt!

AGNES

Inga kommentarer: