Det här går åt helvete. Måste lämna lägenheten 03.30 på tisdag morgon, alltså gå upp 02.30. Imorgon börjar jag 07.30 och sen ska jag sova när jag kommer hem. Måste alltså packa typ IGÅR och har fortfarande inte börjat. Hade det bara varit en vanlig hemresa hade det varit lugnt men eftersom jag ska flytta hem saker måste jag tänka igenom packningen och det gillar jag inte. Jag orkar inte ta tag i något trots att jag riktigt kan känna hur tiden rinner iväg. Innan imorgon måste jag tvätta, bestämma vilka kläder/skor/saker jag inte vill använda mer i London, packa ner skiten, hänga upp tvätten och kanske tvätta håret. Har fått något himla brev hem till Röke från skolan också, och visst är det fint att Ann och Ronny inte vill rota i min post men när man bor i ett annat land är det väl underförstått att ens föräldrar öppnar post åt en och hör av sig? Varför har jag fått ett brev? Vad står det? Din intervjutid har ändrats? Glöm inte att ta med (obefintlig) portfolio? Du får inte komma på intervju alls? Gud, allt skiter sig. Jag vill inte ens dit längre! Jag har inget att ha på mig!
Världens tråkigaste dag på jobbet, men Sandra och Rich bjöd på vin och plockmat efteråt. Agnes har dessutom hittat vad som verkar vara världens bästa datingsajt också så nu har jag ännu en anledning till att inte göra ett piss av det jag borde. Åh, självdiciplinen!!!
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar