skip to main | skip to sidebar

TELL HIM

Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet

2009-05-20

problem i hemmet

jenny!!! hur gick det?? vill veta!

sitter jättebajsig och vätar på att snyltarflatmatesjäveln ska duscha klart.

AGNES
@ 11:13 em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Mitt foto
Miss McBeal
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2010 (6)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (204)
    • ►  december (10)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (21)
    • ►  september (30)
    • ►  augusti (26)
    • ►  juli (29)
    • ►  juni (25)
    • ▼  maj (26)
      • igår och idag
      • FREDAGSFLÖRTEN
      • GEORGE SAMPSON
      • FINALMATCH
      • wopwop
      • KACHING
      • BLÖTT
      • bigger sunday
      • söndagsångest
      • TRÆNA
      • FJÄDERSPARKAR
      • semester igen
      • problem i hemmet
      • ALLDELES FÖR TIDIGT/SENT
      • ja, varsågoda
      • PISS
      • otillfredställd
      • då cola är dagens höjdpunkt
      • ROYAL GREGORY
      • ledig dag nr 3
      • holy fuck
      • borde, måste, borde, måste, borde
      • CRASH THE COUNTRY CLUB
      • ALLISON MARRIED KEVIN
      • drömliv
      • PERRONGEST
    • ►  april (19)