okäääj. idag vaknade jag helt av mig själv kl 6 på morgonen. vilket var följden av min tidiga sänggång dagen innan. kl 22.00 gick jag till sängs i hopp om att jag skulle kunna komma upp och göra något vettigt morgon efter men också i brist på annat och trötthet. steg dock inte upp förrän 9, klistrade lite och åkte in till stan för att rita och dricka en kaffe, vilket jag kommit på mig själv att prioritera oerhört högt såhär precis i slutet av månaden då jag i princip inte har några pengar alls.
jobbet, ja de va förvånandsvärt inte så illa som det skulle kunna ha varit och efter arbetsdagen blev det lite vin i soho med jenny, ylwa och daniel som jag inte sett på ååår.
AGNES uppdatering en dån här inte-för-mycket-inte-för-lite-tisdag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar