BBC1 visar High Fidelity och efter en del tvivel tidigare ikväll blev det nu självklart vilket bra beslut det var att stanna hemma ikväll ändå. Imorgon däremot, då jävlar. Lyndons birthday drinks med temat Crash the Country Club. Alla kommer vara där, och uppklädda som överklassungar kommer vi bli f-u-l-l-a.
JENNY
2009-05-09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar